Офісні меблі
Головні завдання офісних меблів
Необхідно чітко розуміти, чому вибір меблів для службового приміщення відіграє таку значну роль. Перед багатьма керівниками стоїть завдання купити офісні меблі: красиві, зручні та з невеликими витратами. Ось основні причини для цього.
- Створення ергономічних і функціональних робочих місць для керівних працівників і рядового офісного персоналу.
- Раціональна організація всіх приміщень і взаємозв'язків між ними (це ще називають "офісною географією").
- Добре підібрані зручні офісні меблі економ класу з екологічно чистих матеріалів - ознака турботи керівництва про здоров'я підлеглих. А це, своєю чергою, сприяє створенню ділової обстановки у фірмі, підвищенню працездатності співробітників.
- Створення певного іміджу, відповідно до призначення того чи іншого приміщення.
Критерії вибору меблів для офісу
Отже, офісні меблі в Києві для відділів та інших приміщень фірми вибирають відповідно до таких критеріїв.
- Рід занять працівників, посадовий рівень співробітників.
- Габарити приміщення і площа з розрахунку на одного співробітника.
- Ступінь представницького значення приміщення.
- Організація роботи у відділі.
- Грошова сума, яку має компанія, щоб купити меблі для офісу.
Відповівши на кожен із наведених пунктів, людина, якій доручено закупівлю, зможе мати хоча б приблизне уявлення про те, які саме меблі необхідні.
Вимоги до меблів для офісу
Визначимося, яким вимогам задовольняють меблі для офісу. Київ - столиця, де цих правил намагаються дотримуватися.
- Міцність і надійність в експлуатації. Це пов'язано, головним чином, з тим, що меблі в офісі експлуатуються досить інтенсивно і не дуже дбайливо.
- Привабливий зовнішній вигляд. Головна причина цього - представницька функція.
- Нейтральний дизайн. Ця маленька хитрість дає змогу без зусиль витримати весь офіс у єдиному стилі. Крім того, якщо виникає необхідність у додатковій закупівлі або заміні окремих предметів, їх простіше підібрати за стилем.
- Зручність і комфорт. Незручні меблі сприяють тому, що працівник швидко втомлюється, його працездатність значно знижується. Якщо ж меблі зручні, функціональні та раціонально розміщені, то персонал концентрує всю увагу саме на робочому процесі.
- Екологічна чистота. Меблі в жодному разі не повинні містити шкідливих речовин: адже людина проводить на робочому місці значну частину часу.
Кілька порад від виробників
- Не спокушайтеся пропозиціями з демпінговими цінами. Тут можуть таїтися дві небезпеки: низька якість покупки або надто дорогі послуги зі збирання та доставки.
- Не обов'язково купувати престижну і неймовірно дорогу продукцію від маститих компаній зі світовим ім'ям. Репліки від вітчизняних компаній, як правило, не поступаються в якості знаменитій "фірмі".
- Для приміщень з нестандартним плануванням хорошим рішенням стануть офісні меблі на замовлення. Вони дадуть змогу використовувати площу офісу з найбільшою раціональністю.
- Якщо у вас виникають сумніви щодо купівлі, скористайтеся послугами компетентного і досвідченого консультанта. Ринок меблів дуже конкурентний. Продавці зацікавлені не в одноразових продажах, а в отриманні постійних клієнтів, тому інтернет магазин меблів Comfort Space™ розширює свою діяльність по всій території України. Продукція Comfort Space™ представлена в таких містах як: Київ, Харків, Дніпро, Одеса, Вінниця, Полтава, Запоріжжя, Кременчук, Ужгород, Миколаїв.